مناطق دیدنی مشهد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تور مشهد تعطیلات خرداد 95 می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تور مشهدخاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد.

تور مشهد بوستان ملت

مراکز خرید شیک مشهد

این مرکز تجاری و مرکز خرید مشهد در حاشیه میدان جانباز واقع گردیده است و ۵۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای تجاری دارد که در ۵ طبقه ساخته شده است. دارای ۳۰۰ واحد تجاری ، پارکینگ و ۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز و امکانات برای بیش از ۷۰۰۰ مهمان در روز است. مسافران و زائران تور مشهد می توانند به راحتی تمام  وسایل مد نظر خود مانند: پوشاک, کفش, کیف, سوغاتی, لوازم خانگی, زیور آلات, بدلیجات, عطر و ادکلن, جواهر و... تهیه نمایند. این مرکز خرید یکی از بهترین, شیک نرین, بزرگ ترین, معروف ترین مراکز خرید در مشهد به حساب می آید زیرا به راحتی می توانید وسایل مد نظر خود را تهیه نمایید. در سفر خود به مشهد با تور مشهد برای تهیه سوغاتی برای عزیزانتان حتما سری به این مرکز خرید شیک و بزرگ نیز بزنید.

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور در ابتدای خیابان کوهسنگی است و از مراکز خرید مهم مشهد است. زیست خاور در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع و در ۱۷ طبقه و با ارتفاع ۶۸ متر و دارای ۷۵ هزار متر مربع زیر بناست. این ساختمان یکی از عظیم ترین مجتمع های تجاری مسکونی در ایران است. ۷۰۰ واحد تجاری دارد و پارکینگ آن ظرفیت ۲۵۰ خودرو را دارد. ۱۹۸ واحد مسکونی به علاوه تاسیساتی از قبیل شش دستگاه آسانسور مسافری و باربری، برق اضطراری و مدرن‌ ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و بسیاری دیگر از امکانات در خاورمیانه کم‌نظیر است.

شما در این مرکز خرید بسیار بزرگ و زیبا می توانید وسایلی مانند پوشاک,طلا و جواهر,سوغاتی,عطر و ادکلن,کیف و کفش و هر چیز دیگری که مد نظر دارید را به راحتی پیدا کنید. توصیه می شود در سفرتان به مشهد با تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 حتما به این مرکز خرید سری بزنید.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

هتل های مجلل مشهد

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد خرداد 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی


تور مشهد هتل الماس

هتل الماس مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که کنار بارگاه حضرت ثامن الائمه قرار دارد و تنها 5 دقیقه تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 176 اتاق زیبا با دکوراسیو مدرن می باشد که چشم اندازی بی نظیراز حرم دارد. در طبقه هشتم این هتل یک  رستوران با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی و یک صبحانه خوری می باشد می باشد و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به همراه لذت بردن از صبحانه یا غذایی که در رستوران نوش جان می کنند از چشم انداز گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) نیز نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در طبقه نهم این هتل یک کافه سنتی هم وجود دارد. تمامی این رستوران ها و کافه ها و صبحانه خوری هایی که در این هتل وجود دارند همگی مشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشند. از امکانات این هتل می توان به سالن اسپا و ماساژ مخصوص بانوان و آقایان , آرایشگاه , استخر , سونا , جکوزی , سالن بیلیارد , سالن ورزش , کافی شاپ و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد اردیبهشت 95 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

تور مشهد هتل الماس

غذا های سنتی قشم

ماهى متوتا یا حشینه بیشتر براى تهیه مهیاوه (نوعى سس ماهى است که روى نان محلى زده مى‌شود) استفاده مى‌شود. گاهى سر و دم متوتاى تازه را جدا مى‌ کنند و شکمش را پاک کرده و در روغن و پیاز داغ سرخ مى‌ نمایند و گاهى هم آب تمر هندى یا رب گوجه‌ فرنگى و فلفل سبز به آن اضافه مى‌کنند و گاهی نیز با برنج هم سرو می شود. این غذا با این که با مواد کمی تهیه می شود اما از غذا های بسیار خوشمزه و لذیذ قشم به شمار می آید. حتما در سفر خود به قشم با تور قشم این غذا را یک بار امتحان کنید.

گوشت قرمز و یا گوشت ماهى جوشانده را له مى‌ کنیم و آب آن را مى‌ گیریم تا کاملاً خشک شود بعد آن را با سبزى معطر (گشنیز، شوید، شنبلیله) لیمو عمانى، ادویه، پیاز خرد شده سرخ مى‌ کنیم و آبى که ماهى را در آن جوشانده بودیم مى‌ گذاریم تا بجوشد و برنج را به آن اضافه مى‌ کنیم. قبل از اینکه دم بکشد، به موادى که قبلاً آماده کرده بودیم تخم‌ مرغ اضافه مى‌ کنیم و مواد آماده را روى برنج مى‌ ریزیم و صبر مى‌ کنیم تا پخته شود و دم بکشد. بعد از این که دم کشید آماده سرو شدن است. 

این غذا از غذا های خوش طعم و رنگ قشم است و طرفداران زیادی دارد. شما با انتخاب تور قشم تعطیلات خرداد 95 برای سفر به این جزیره زیبا می توانید این غذا را امتحان کنید و لذت ببرید.

چار دویی-غذای سنتی قشم

مراکز خرید معروف قشم

این مرکز خرید سه طبقه و ۶۴۱ واحد تجاری دارد که علاوه بر پوشاک و لوازم مورد نیاز تان، نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، JVC – LG – SONY - تفال – BYC ، چای احمد، فیلیپس و.... هم در این مرکز خرید دارای شعبه های مختلف می باشند.
موزه حیوانات تاکسی درمی، بازی های رایانه ای ، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، کافه تریا و فست فود از جمله امکانات این مرکز خرید به حساب می آیند. این مرکز خرید مورد توجه توریست ها و مسافران تور قشم تعطیلات اردیبهشت 95 می باشد زیرا که به راحتی می توانند تمام وسایل مورد نیاز و مد نظرشان را در این مرکز خرید پبدا کنند. توصیه می شود در سفرتان به قشم با تور قشم حتما سری به این مرکز خرید شیک بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. 

مرکز خرید ستاره قشم

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی.